A WordPress keresőoptimalizálás és a tartalom összehangolása
Ugyanannak a célnak az elérése érdekében több úton is el lehet indulni. Ezért nem egységesek a webshop készítés árak mindenhol. Ugyanis egyes helyeken bizonyos nyelvet értenek és preferálnak jobban a weblapok építésekor, máshol viszont a megrendelő és a piaci igényeknek megfelelően választják ki, hogy miképpen valósítják meg azt. Az a fontos, hogy a szoftver jó legyen és maga a keret bírja majd a növekvő forgalmat is, ha majd odáig fejlődik a vállalkozás. Addig is arra kell koncentrálni, hogy látványos és könnyen érthető legyen a felület a látogatóknak.
Szép, de nem túl nagy, könnyen értelmezhető képek kellenek, amihez egy cím is társul. A terméken belül a leírás pedig egyértelmű és világos legyen. Ezek nem túl bonyolult elvárások, de sok webáruházban lehet még mindig ellenpéldát látni. Továbbá arra is, hogy nem lehet akárhol kártyával fizetni vagy a postai kiszállítás módját megválasztani, a csomagot követni és így tovább. Ezek mind olyan extrák, amelyek a webshop készítés árak alapösszegeiben nincsenek benne és csak külön kérésre teszik bele, ha a sablon engedi.
Ezt követően nem elég megalkotni egy gyönyörű webáruházat, hanem a célközönséget meg kell szólítani és jelen kell lenni, ha rákeresnek az oldalra. Van néhány olyan WordPress keresőoptimalizálás fogás, amivel a leendő vásárlóknak láthatóvá tehető az áruház, mégpedig azzal, hogyha rákeresnek a webshop oldalán lévő termékek nevének valamelyikére az általános keresőben, akkor az első oldalak valamelyikén szerepeljen a weblapja.
Ennek a hatékonyságát lehet növelni olyan erős leírásokkal, amelyek az adott webáruházra mutatnak, így előrébb helyezi a Goggle a keresőlistán abban a témában. Ha pedig megkapja a kattintást az érdeklődőtől, akkor sokkal több eséllyel nyélbe ütheti az üzletet vele. Azonban ehhez magának az áruháznak kell olyannak lennie, hogy maradásra bírja a látogatót. Csupán a WordPress keresőoptimalizálás önmagában nem képes erre. A tartalom az, ami tulajdonképpen megadja mindazt, amit az érdeklődő keres.